E-commerce (prawo internetu, technologie it)

Specjalizujemy się w profesjonalnym doradztwie  w dziedzinie prawa e-commerce. Kancelaria oferuje pomoc prawną w szeroko rozumianym sektorze TMT (Technologie – Media – Telekomunikacja), obejmującą sprawy mieszczące się w obszarze ochrony własności  intelektualnej oraz przemysłowej, ochrony danych osobowych, usług płatniczych, prawa internetu.

 

W ramach doradztwa prawnego w dziedzinie e-commerce oferujemy profesjonalne zabezpieczenie prowadzonej działalności m.in. poprzez:

tworzenie oraz opiniowanie umów i dokumentacji wymaganych do prowadzenia działalności gospodarczej za pośrednictwem sieci internet,

– tworzenie regulaminu sklepu internetowego, polityki prywatności,

– Rejestracja zbiorów danych osobowych w rejestrze Głównego Inspektora Danych Osobowych- GIODO (dokumentacja obejmuję politykę bezpieczeństwa informacji, instrukcję zarządzania systemem informatycznym oraz ewidencję osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych)

– doradztwo prawne w zakresie ochrony praw konsumenta, ochrony danych osobowych, sprzedaży konsumenckiej, zawierania umów na odległość,

– szczegółowy audyt prawny prowadzonej działalności ze szczególnym uwzględnieniem zawartości statutów, regulaminów, ogólnych warunków świadczenia usług,

– tworzenie kompleksowej dokumentacji związanej ze sprzedażą internetową prowadzoną przez sklepy internetowe, m.in. tworzenie druków zamówień, druków odstąpienia od umowy,

– opracowywanie procedur reklamacji oraz koniecznych w tym zakresie dokumentacji zabezpieczających interesy przedsiębiorcy, konstruowanie warunków gwarancji respektujących prawa odbiorcy towarów i usług,

– tworzenie polityki zwrotów właściwej pod względem prawnym,

– wsparcie w zakresie ochrony autorskich praw majątkowych lub osobistych w sieci.

 

Sprzedaż bądź świadczenie usług za pośrednictwem sieci internet nie posiada granic terytorialnych, dlatego  Kancelaria Doradztwa Prawnego działa na terenie całego kraju. Zdając sobie sprawę z wartości, jaką jest czas – szczególnie w branży e-commerce – dostosowujemy się do naszych Klientów, korzystając ze wszystkich obecnie dostępnych kanałów przekazu informacji: telefonów, poczty elektronicznej, komunikatorów internetowych.